new year :) 2012

hey , hey all .

aku baru sedar hari ni dah 2012 rupanya. umur aku pun dah bertambah satu angka. okay, umur aku baru 16 tahun. muda lagi kan? aku still comeyyy. hehehe. (perasan sekejap)

azam aku masa 2011 dah tercapai. alhamdulillah result PMR aku cemerlang. syukur, lega and suma rasa ada. so, memandangkan result aku okey, maybe tahun ni aku akan pindah sekolah asrama. but, im not sure about it. aku rasa macam sayang gila nak tinggalkan sekolah hutan melintang ni. nama sekolah aku sekolah hutan ehh, hutan melintang. kau hadooo?

apa azam aku tahun 2012 ni? hurmm, aku pun tak sempat nak pikir sebab sibuk dengan kenduri kahwin abang aku. kira first day of this year is his wedding? agak happy gak laaa. aku sambut new year kat rumah je.  dengan kenduri kat rumah and family sume.


har, tu dia family aku. ofcoz aku paling comeyy yg buat eace sambil pegang bunga tu. muahahaha.

okay, besok sekolah dah bermula. aku sememangnya tak bersedia nak sekolah besok. aku still tak puas cuti. tidur lambat, tengok tv tgh malam sambil makan, on9 sampai pagi buta and hobi aku bangun lambat. ehh, aku anak dara suka bangun lambat? apa punya anak dara lahh. hahaha. k, aku punya tabiat macam tu sejak dr kecik lg. habit tidur lambat bangun lambat. suma gara gara abang aku. hehe.

so, memandangkan dahh start cuti sekolah ni, aku akan mula berblogging lagi. sorry sebab dahh lama tak update aku punya blog ni. aku takde citer best nak story dalam ni. k got to go now :)

#camera canon 60d, you'll be mine this year. muahaha. bye :p