taksub

hai semua lelaki hensem dan perempuan cantek. dah lama tak update blog aku ni pasal tak de idea nak tulis pasal apa. time aku tengah blog walking tadi baru dapat idea nak tulis apa. hehe. okay, mesti ramai gila suka dengan k-pop kn? yelaa, pasal k-pop ade perempuan seksi dan lelaki jambu. awww! always free show dapat cuci mata tengok k-pop ni. mana tak nya, tengok aje video lagu nobody by wonder girls. perghhhh! terliur kot. hahaha. seksi kot. seksi sangat ker pun? ewwww! tu kalau lelaki gila k-pop. kalau perempuan, mesti suka gila tengok jejaka jambu korea ni. cam kim bum, lee min hoo n sapa lagi ntah! aku tak kenal pun. nak2 yang layan citer korea. fuhhh , sweet nye lelaki korea. gila bapak romantik. eh2 , korang jangan tak tahu, ade artis malaysia ni superrrbbbb cam korea.(superb sangat ke?) pernah dengar max 24-7? kalau tak pernah pergi google sekarang. ehh, tak payah. tengok gambar bwah ni.
korang perasan tak gaya nak tiru macam orang korea diorang ni. duk tayang perut yang gaya tahan nafas kalau boleh nak tunjuk six pack diorang yang x berapa nak ade. ewww! cam gay pun ade. ohh! ohh! aku ade lagi gambar diorang ni. tengok! tengok!
seksi doh gaya diorang! bwekkkk! apa jejaka melaya dahh kehabisan idea nak mengurat gadis melayu terakhir? damn! nak muntah aku tengok diorang ni. tu baru nak tiru korea belum justin bibir lagi. yang terbaru greyson chance. heh! jejaka melaya apa korang ni tak malu ke ikut style orang lain? come on laaa guys, if korang ni jejaka idaman melaya tak payah nak bajet korea, JB and GC bagai. sumpah! aku nak muntah tengok gaya korang. ingat cute apa? dahh laa kulit cam arang ada hati nak jadi putih cam tepung gomakk. hahaha. dahh pulakk tu duk colour colour kau punya rambut kaler berkarat tu. eh, hensem sangat ke kau? hey, show your true colour laaa. jangan nak terikut ikut dengan orang luar kalau korang memang jejaka idaman melaya. okay, jejaka idaman melaya semua, korang tak perlu nak jadi lelaki maskulin, macho, sweet giler vavi nak ngurat perempuan. last2 kau cari laen jugak. please show your true colour. don't be fake. nobody perfect. so, be yourself, show your confident, your identity. even, aku tahu korang semua dah tak laku sebab semua girls taksub dengan GC, JB, korean boys. but, if korang tunjuk yang korang ade something something yg interesting mesti ade yang cair cam iceberg. okay, aku dah kentandusan idea nak tulis apa. thanks for reading my entry. credits to m'sia 2-0 with bahrain :)