#day 1

holaa dear readers :)

first day at school. i wake up early in the morning by 5:45am. first thing i did is iron my uniform then i took my shower. the water was very cold. cewahhh, speaking pulakkk hari ni. muahehe.

okay, first day, aku bangun awal laa sebab tak iron baju. muahehe. aku malam nak iron malam tadi. so, aku iron pg. then, aku mandi and bersiap siap g sekolah. about 7:10 aku gerak dr rumahh. phewww, semangat gila laa dengan baju pengawas sume. kira macam pelajar contoh laaa. hehe.

dahh sampai sekolah jumpa member 2, 3 minit. si hisham panggil aku suh jd mc. aku pun buat muka selamba ikut dy. dahh dapat teks ucapan sume, pakai blazer. dengan bajet cantekk aku prepare nak jadi mc hari ni. but, then cikgu kata ada cikgu laen jd mc. fuhhh, lega gilaaa. hilang nervous bajet cool aku. hahaha.

after baca doa, nyanyi lagu negaraku semua, aku pun pegi laa beratur. muka still bajet cun, cover aku paling comey. hehee. the best part is when pengetua call us, dengan bangga aku kene tarik naek pentas. dahh laa matahari menyilauu, member aku sume kata aku contorl cun gilaa kt atas. muahaha. haruslahh kawan. dah ada kt atas pentas so,  perlu control ayu. hehe.

after perhimpunan, masuk kelas. lantik sape ketua kelas sume. aku jd AJK kebersihann. weee, aku ni pembersih sgt ke? hahaha. lepas rehat. pegi bilik audio dengar ceramah. ohmakkk! time ni mata aku dahh stim abess owww. mana nak tahan nak dengar ceramahh sampai balik. after, dengar ceramah tu. terus aku balik rumahh. best gilaa, balik rumah. home sweet home.

k, thats all my story today. bye :)