big trouble in my life .

this is not good. not good. masalah? masalah?

assalamuaalaikum! hye uolllsssssssssss!

nak update blog hari ni. boring pnyer pasal. handphone aku dr tadi x bunyi langsung. chat box pun xde yg masuk n malehhh layan. so, aku nk update blog. hehehe. last2 off jer hp aku tu. lantak laa sape call. sok luse aku bukak hp.

okay! masalah? memang ade masalah pun. nak story dlm ni? hmm, abang aku dah laaa kaki sibuk. tp, aku tetap nk story jugak laa.

aku sedang dilanda dilema. dah laa lg berapa hari lagi nak exam. masalah ni pulak datang. poning kepale den pkir. firstly, aku memang x boleh berenggang dengan dua gadget ni.
seperti gambar di bawah ni .





nasib baik aku ade dua binatang tu ajer. walaupun gambar hiasan. tapi, kalu aku ade bende yang kat bawah ni tak tahu laa ape jd kt aku. mahu tak boleh diam. owww !






yang mini cooper s tu laa paling x boleh diam. mahu pusing satu semenanjung malaysia. cewah! gedikss sudah! at least aku takde gedik nk tulis gaduh dgn org tu org ni. couple ngn org tu laa. n whatever? WTH? wekkk! menyampah aku bace blog yg gedikk mcm tu. sorry to other blogger. but, if wrote like that. i would say it totaly boring.

okay, lari tajuk pulak. my big problem is aku x ley jauh dgn hp n my lappy. kalu x jmpe sehari bole mati kot. very very addicted with those things. adakah patut aku campak sume barang tu ke dalam laut? ohh! x mungkin. aku mne ade duit nak bli bende tu. sume nyer harap free saje. tapi, aku sememangnye giler kn gadget.

masalah nyer sekarang exam aku dah nak dekat. tapi aku still tak boleh jauh dengan bende2 ni. adoiiii, susah laa macam ni. ohh! lagi satu. aku ade masalah dengan orang disekeliling. tapi bukan kawan kawan aku laa. ade lahh makhluk makhluk nyer. boleh buat otak aku pecah. aku rasa macam nak hantuk kepala dekat dinding boleh tak? sape setuju sila angkat tangan macam saye! soley soley.

okay! aku dah tak betul. mata pon dah nak rabak. ngantuk giler. sampai di sini saje entry aku kali. hehehe :)

gd night uolllsssssss! assalamuaalaikum :D