untittled

hey uoolllsssssssss !

lame dahh aku tak update blog ni sebab ade stalker tu sibuk jer citer kt mak aku pasal blog aku ni. tapi, aku rase die x bace pun. kalau die bace die memang laa gemuk tahap gajah. hahaha. dahh! ape aku mengarut ni?

okay, back to the topic. cuti seminggu ni raya depavali memang syokk! tahu pasal ape? sebab aku boleh tido tanpa mengira waktu. kira macam menambah lemak laa kan. hehe. sekali sekala. yelaa, aku pun baru lepas PMR kira macam lepas tension laa. even, PMR dh abis 2 minggu lepas.

biasa lepas PMR memang aktiviti. so , aku xnk terlepas join aktiviti yang best. macam biasa kalau ade aktiviti sukan memang aku akan. yelaa, au memang layan benda benda cam ni. okay, buakn tu yg aku nk citer. tapi, pasal rombongan pi Melaka. perghhh! syokkk beb! even aku dah penah g Melaka time rombongan darjah lima.

okay, entry bakal bersambung sebab batery lappyku semakin low. dan mood aku nk blogging hilang tetiba. thanks for reading. next entry will be very awesome :)