i love my speaker very much

assalamuaalaikum, hi there readers! :)

just a short update. hehehe. dalam kesempitan masa ni aku tetap nak update blog ni. hehehe.
based on tajuk entry aku , aku nak citer pasal speaker! ohhh! yes! exactly! i wanna talk about my speaker. i do love this speaker very much. acctually its not mine. hahaha. aku ambik abang aku punyer. sape soh x pakai kan? so, aku ambik laa kasi kecoh satu rumah. bergegar bagai!

sebab selalu pakai speaker yang memekak ni telingge aku menjadi mangsa pekak. hahaha. sape call aku cakap slow memang aku akan cakap "har! aper dia? tak dengor. kau cakap slow. telingga aku dah laa pekak" then, orang yang call aku sumpah serana aku pekak. ehh! biarlaa pekak pun. asalkan muka aku still cantik! cehhh! perasan sekejap. hehehe.

semenjak ade nye speaker ni hidup aku bertambah bahagia. dan perut aku semakin berisi. berisi dengan aper? makanan dan lemak tepu. bhahahaha. yelaa, mana tak nyer. hatiku gumbira sepanjang masa perut pon mestilah gumbira jugak kan? okay! tajuk lari sudah.

aku nak citer pasal mak aku yang selalu bising bile aku turn on the speaker. almaklum laa dah nama pon mak kan. mesti tak nak bising dengan radio sumbang aku ni. tu dia katelah. hehehe. mummy! i love you! anak tersayangmu ini selalu inginkan keseronokan. jadi terpaksalaa bukak speaker kuat.

tapi, mak aku pon join dengar lagu pakai speaker tu and melalak sama dengan aku. memang tak ley blah betul. anak ngn mak sama saja. bak kata perpatah kemana tumpah nyer kuah kalau tak ke nasi. hahaha. biaq pi laa situ.

walaupun speaker tu biasa jer. tak secomel macam yang kat bawah ni tapi asal boleh membingit kan telingga aku tetap sayang! sayang macam mane? hurm, sukar untuk ditafsirkan sebab benda bukan macam manusiakan. ketuk macam mana pun still no feeling. tapi, kalau dia macam toys story tu xtaw laa pulak. hahaha. k laaa. aku sudah mau tidur. besok mau pi sekolah lagi. kerja sekolah yang masih bertimbun bakal disambung selepas pukul 5pg nanti. hahaha. sekian terima kasih :)