damn ! hate that i love you? i hate you man!

i hate you man! damn it!

apa laa aku mengarut ni? tapi, ni laa yang memang aku nak cakap pon coz someone tu memang sengal tahap karam. yes! you are the man! hahahaha. sengal giler aku ni. sape makan cili terase laa pedasnye. betul tak? kau bace, kau terasa, kau laa orangnya.

aku pon x paham ape ke jadah aku tulis post ni. coz aku bengang sangat kot dengan seseorang tu. tp , aku ni cool je. tak nak laa marah anak orang. nanti kalau aku marah anak orang mak bapak dia report polis. naya aje.

one more time! aku rasa mesti orang yang bace tak kan paham aper yang aku post ni. ah! peduli apa aku? asalkan aku bahagia. selama ni pon aku dah cukup derita bersabar dengan orang yang menyakitkan aku. tapi, apakah jadahnya? hahaha. sekali lagi aku pun x paham

kau kata aku bodoh? wait! kau laa yang bodoh bhai! kau yang penakut nak menghadapi kebenaran sanggup menipu untuk melihat derita orang lain. aku sebenarnya dah lama bersabar dengan sifat kau, tapi aku sabarkan jugak laa. memberi kau peluang tapi , kau sia sia kan. kau memang cam haram!

aku harap kau bahagia dengan penipuan kau. untuk kesimpulannya. aku malas nak cakap banyak, malas nak kata apa. redha? hahaha. mungkin yer kot. aku just nak cakap, kebahagian yang kita miliki tak semestiya untuk selamaya.

dan sememangnya aku ni perempuan, hati aku lembut, aku juga punya keegoaan aku, tapi setakat ni ajer aku mamampu bertahan tak kan ade yang lebih dari ini semua. bak, kata kau "semua dah berlalu"
yer! memang benda dah berlaku tak kan berulang lagi. aku pon xnak mengulang kesilapan yang lalu.

i am a strong girl! i would cry because of disappoited but will not cry because of you! hahaha . bajet giler ayat aku. ah! peduli apa aku? asal aku bahagia.

at the last, aku bukan giler talak or whatever you wanna say? aku memang dah lama bersedia untuk kau pergi. so , tu sebab laa aku tak nangis beria beno macam seteengah orang tu. benci? aku tak rasa aku benci. sayang? aku tak rase aku sayang. dan sebab hati aku dah kering. kau buat aku takde perasaan. atau lebih senang sense of humour.

by the way, im leaving you all with this song. listen and do understand whats the meaning behind this song. then, you will understand.



end of my word, i love the way you lie.   :)